Baksmälla eller bara trötthet?

Får börja med att be om ursäkt för inlägget innan haha var nog lite onykter! Men jag får faktist ge mig själv en klapp på axeln för stavningen var fan nästan felfri!

Just nu har jag lite ont i huvudet.. dock beror det nog inte på gårdagen för så mycket drack jag inte! haha eller kanske men jag var nykter när jag gick och la mig iaf! Ska hoppa in i en dusch har precis ätit lite käk sen blir det jobbet ikväll ska bli kul faktist! inte jobbat på en vecka och ska jobba m. tessusss då eere alltid kul! Sen nu följer ju en jobbig vecka, skola.. usch! det är så himla mycket nu sista året.. inte för att jag fått nå plugg men vi har ett riktigt projektarbete som ska vara klart innan jul sen så har vi ett slags projekt i historia, religion och motion och hälsa! fast det ska ju inte vara klart till jul utan typ efter runt april..

Men men nog om skolan! Jag har haft en super helg och får längta tills nästa och hoppas på att den blir minnst lika lyckad! :D
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback