Jag behöver seriöst hjälp!

Jag är konstig! Visst jag jobbar på mcdonalds med låg lön men vafan det ger erfarenhet och pengar så jag bryr mig inte! Och ett stort pluss är alla dessa trevliga arbetskamrater jag har. PUSS! Nej men allvarligt. Det var ju lite mer än ett år sedan jag började och jag har blivit galen! måste köpa det och det och det och det gud vad jag kan fortsätta i evigheter! Jag vill ha allt! visserligen till en bra prisklass dåjag tycker att typ 1000kr för en hyfsad fin tröjja som jag hade kunnat få för typ halva priset alltså NEJ tack jag betalar inte för märken om jag nu inte tycker väldigt om de märkena! Eller om dressen, tröjjan etc är väldig fin dåra! Men nu har jag ett problem för jag spontan shoppade för närmare 4000 förra månaden som jag ännu inte betalt allt för än och vart min lön tog vägen då är ingen som vet! Men i af nu måste jag ju shoppa för att bara shoppa! Kom fram med mig själv till att den bästa terapin är kläder, skor, accesoarer etc. Men jag har inga pengar OCH jag har inte tiden eller orken. Så jag sitter på nätet ska kolla runt lite och, ja jag måste beställa på faktura denna månad! förlåt men finner ingen annan lösning vill väldigt ogärna be mamma om pengar igen.. Så, säg bra sidor SNÄLLA för jag blir snart galen.

Oj oj, här rann orden iväg. Men men PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback