Jobbigt inlägg!

Nu är jag sådär extremt jobbig igen och ska tjata om mitt otroligt jobbiga kärleksliv just nu. Så det är alltså inte intressant utan bara uttråkande att läsa detta men jag var tvungen att skriva av mig någonstans. Egentligen vill jag bara ställa mig typ ute på gatan och skrika tills jag inte ens kan prata men då skämmer man bara inte ut sig själv utan man väcker hela grannområdet. Och jag kan heller inte väcka någon här hemma då alla ska upp så sjukt tidigt och jag vill ju inte vara dum, likaså sover ju alla andra oxå.. Usch och fy!

Nej men allvarligt så vet jag inte vad jag ska göra kan inte sluta grubbla eller tänka det är för många tankar i mitt huvud just nu. Förut kunde jag drömma mardrömmar om sånt här och nu när jag är i min egna sjuka mardröm så drömmre jag istället riktigt fina drömmar. Och i dem drömmarna levde jag förut.. men asså nej finns inget att göra. Vilket är det som typ stör mig mest. Jag kan inte göra något annat än le å hålla huvudet högt. Och då, ha mina jävla sömnlösa nätter, klumpar i halsen, ont i magen och en himla massa illamående. Le nu förfan Emelie, stå på dig själv! Jaja, som sagt ett litet absurt tråkigt illamående knasigt inlägg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback