Snart helg!

Så var det redan torsdag. Ska bli riktigt skönt med helg nu när man är så himla sliten.. Jag går verkligen inte ihop med skola.. usch! ahha men men nu till roliga saker. som, helg? Jo nu är det planerat två fester samt två utekvällar. Dock så läser ni ju själva att typ ALLT krockar så jag har bestämt mig för att endast gå på en fest där jag kommer träffa en massa gammalt folk! Och då menar jag gamla vänner som jag inte träffat på drygt ett år. Det ska bli så himla mys för usch så jag saknar alla!

Sedan så väntar jag fortfarande på mina skor från la redoute! vill ha nuu! haha =) Och nu har mitt älskade busskort kommit. SKÖNT! Har varit ett helvete utan busskort. Idag missade jag även skolan pga illamående men mår lite bättre nu hoppas bara på att någon ska komma hem så att någon kan göra mat åt mig (A). Sen kommer även Emil hit ikväll =), vi hinner ju dock inte ses typ varje dag som förut pga jobb och skola.

Nej nu ska jag göra mig några mackor (typ det ända jag orkar ju nu(A)) sen lägga mig och vila lite. Har nämligen lovat mammsen med tvätten :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback