Hoho :D

Idag är jag glad!!

Gick väl helt ok på NP kunde varit bättre då jag ändå läser C kursen? haha men men ;) orkade inte sitta kvar i evigheter!!

Efter provet gick jag hem då jag inte orka vara kvar i skolan då ninninooor har mina skåp nycklar och orkar inte gå till matten för att stirra in i väggen precis! Eller naturer också för den delen hehe :P Sen var jag ju lite lat också ;) men iaf!

När jag kom hem så sov jag lite och så nyss pallra jag mig iiväg till ica för att hämta mina saker på deras lilla postkontor. Har äntligen fått min klänning till studenten samt bikini sedan en lång skjorta från hm =D väldans fint!! älskar klänningen och för att inte  tala om bikinin =D äntligen är man liiite ensam om bikinin i sommar! Vil inte ha samma som alla andra så jag bojkottar helt HM och dylikt.




Först är det skjortan från HM! jag vet jätte gammal från affären men jag har inte haft ork att hämta ut den så :) den blir fin i sommar till ett par slappa skor och en stor vit väska!

Efter det är det min klänning! Jag bara älskar och avgudar den!! =D så sööt!! äntligen hittat en som fall mig i smaken direkt. Och bikinin är den inte för.. Vacker? .. så otroligt fin rosa färg älskar rosa och den här är verkligen MM :D och sen mössan !! fick dem för ett tag sedan men har inte orkat ta bilder så när jag ändå var igång idag så fick den ocskå fotas!

Nu till plugg och tråkigheter men först simpsons som jag hör från vardagsrummet (A)

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Snyyyyyyyyyyyyg klänning den dära vita! Den andra också :)

Jo vi kan ju byta biljetter men än så länge är våran skiva lite oklar vart den är och så men det klarnas upp imorgon då jag kan meddela dig :)

Postat av: lisette

fyfan va fin klänningen blev :D äntligen!!
jag sa ju åt dig att köpa den visste väl att den skulle sitta bra :D
mkt fin skjorta och bikini också, men gillar dock klänningen mest :D
hehe kolla mina kläder jag har köpt idag och kommentera lite ;P

2008-04-17 @ 20:04:27
URL: http://lisettee.blogg.se
Postat av: Theresa

Jag hade också tänkt att beställa från USA, victoria secret. Tänkte höra med dig om storlekar? Vad har du för storlek på det du beställde hem? Vad motsvarar sveriges storlekar alltså? Och hur mycket kostar frakt och tull? :P

2008-04-17 @ 22:06:01
URL: http://theeresa.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar den där klänningen emelie =)
Hur är det mig dig förresten? ;)
Pöss

2008-04-24 @ 20:32:54
URL: http://Jaanaenghoolm.blogg,se
Postat av: Rebecca

Shit Melle, bikinin är ju GUDOMLIG! :D Vart i hela friden har du fått tag på den!?

2008-04-30 @ 11:49:59
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Daniel

Snyggast var den vita :-) lätt^^

2008-05-07 @ 20:16:06
URL: http://rumpekrafs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback