Busy.. busy.. TO BUSY!

Städa, packa upp, sortera kläder, tömma databordet samt hyllan.. och inte nog med det - sätta ihop ett nytt köksbord (råka ha sönder de förra i torsdags.. trodde inte att en stol kan gå sönder så lätt?) hur som efter de sätta ihop ett nytt databord och sist men inte minst. Leka elektriker och tvinna ihop koppartrådar till lampan..

Mycket att göra? Jo börjar ju fundera.. men har i af ringt hem min bror på beställning så han kan kliva ner till grovsopprummet då jag inte får bära tungt ;) mohaha!

Nej till att packa upp och få bort alla kläder som ligger i hela hallen, köket och okej.. lite i vardagsrummet å mitt rum också! (A)

Bilder från dag 2 is upcoming later ;D Har letat barnvagnar hela förmiddan så =) Har ju varit kär i en Cango Highline länge men fick reda på att den sög.. så bara leta vidare =) hittat en men minns inte va den hette? Nåja har ett par månader på mig så.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Maria

haha vilken tönt han är, kommer aldrig att sluta skratta åt dessa jävla punkter :D

jag slutar 11 men kl 6 så har jag unga örnar gruppen slutar halv 8....så antingen innan eller efter

Postat av: Carro - Adams mamma

okej, oj jag tänkte inte att det va så lång tid kvar :p men då hinner du ju helt klart..



Han är jätte duktig :)

2008-08-31 @ 21:08:20
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback