"hur firade ni stockholm?"

Så har jag tagit mit upp ur sängen efter mycket låt mig vara å TYSTA inte världens bästa morgon men men ;) baksmällan slipperj ag ju i af (A)

Igår firade jag som alla andra duktiga och riktiga stockholmare stockholmsdagen! De börja på kungsan m. mamma å hennes vänninor samt sofia å maria. Lyssna på den otroligt bra musiken.. hallå stockholmsdagen och ni röjjer fram m. eric gadd? suck i af helt plötsligt ser jag på skärmen "vi håller på dig melle" från jessica, juttan, mickan å ninni! så himla söta =D runt 11 tiden begav vi flickor oss till stureplan då de var 20 i baren och vi palla inte ens köa för att testa.. Så de fick bli gamla stan!

After var hyffsat fullt orka inte ens försöka hitta bord så tempel was the shit! Blev inte allt för länge där heller utan mötte några vänner snacka lite skit och tänkte sedan MAT trafiket är ju en solklar favorit, men väl i gullmars ska vi möta upp Jonathan som släpar in oss i tunnelbanan igen vilket SÖG! Vi skulle härmed på efterfest i kärrtorp!

Så halv fem inatt var jag hemma försökte hålla ögonen öppna för att se på morden i midsommer men däckade direkt efter jag kollat på klockan och de stod 04:58

Hur firade ni stockholm? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback