Nya tillskottet inom fotboll?!

Kom hem nyss från ultraljudet är helt till mig! Gud vilken söt liten bebbe jag har i magen och "gud så aktiv" hördes från min barnmorska. Ja som jag alltid sagt, jag väntar en stjärnspelare inom fotboll ;)

Men var eventuellt bara i v.15 vilket leder till 2 extra veckor vilket leder till ännu mer väntan! Men ska tillbaka om 2 veckor igen för att fastställa vilken vecka jag är i men hon var nästintill säker att jag bara var i v. 15. Vilket leder till att de nya beräknade förlossningsdatumet blir den 8 februari. Så nu blir barnet eventuellt inte fött på min brors födelsedag utan mammas istället.

Ska försöka hitta en scanner idag och scanna upp bilderna jag fick med mig hem =) annars får det bli efter Spanien.

Till stan och växling av pengar samt utskriving av resedokument!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback