Tillbaka till verkligheten

Saknar stranden, shoppingen, lägenheten, utelivet, stardust och framförallt Lennons! ååå vad jag verkligen hatar att vara hemma.. skulle egentligen jobbat idag men försov mig å vakna nyss bra va? Men låg nog och tänkte på Spanien för mycket! Helt sjukt att man kan sakna något så mycket och framförallt, hur man kan sakna någon så mycket? nej men gud så jag babblar bilder kommer! Ni kommer också bli förälskade :)) Sista kvällen var nog lite för underbar för min del. Eller morgon kanske man bör säga?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

Okej gu va kul :)

Han är redan 2 månader! Tiden går för snabbt :p

Postat av: Carro - Adams mamma

Det är jätte mysigt!

Jag gick på xist föräldrautbildning och det va super! Rekomenderar det till alla ungablivande föräldrar..

Vart bor du?

2008-08-29 @ 09:57:50
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback