Update @ work

Haha skratta högt på jobbet när jag läste söta marias kommentar "vi kan åka hur tidigt som helst bara arlanda är öppet" men fan stänger dem någongång eller jag som är helt bortom vettet? ..

I af sitter på jobbet lagom kul har varit halv dött sen lunch! men men 53 minuter kvar räknar flitigt ner ;) sedan imrogon jobbar jag bara till halv 8 :D grymt säger jag bara!

Längtar också till helgen ska bli så mys att träffa lite folk =D jobbar ju bara halvdagar denna helg så då har man ju tiden ;) å tisdag natt åker jag ska bli så grymt skönt! Samt att flörta galet med en massa spanioner är aldrig fel right?

PUSS

Update igen; TRÅKIGT!! i af nu är vi nere på 44 minuter ;) hittas en såå himla söt klänning! visar bild när jag kommer till min privata dator. Den finns däremot
här helt lovely <3

Kommentarer
Postat av: Maria

haha men dom borde ju inte stänga, eller va fan vet jag:P Vi får fråga någon vid informationen på tisdag :D

Postat av: Maria

Vad händef för kvällen sj?

2008-08-15 @ 19:34:59
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Denise

Hallå där (;

Just nu njuter jag av singellivet! Jag har dock en massa killkompisar som jag umgås med. Men ingen som jag har släppt in i mitt liv än. Det var trots allt bara några månader sedan jag och sonens pappa bröt upp ^^,

Kram (:

2008-08-16 @ 12:25:44
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: N i k l a s

Arlanda har öppet drygnet runt!=)

2008-08-17 @ 01:06:16
URL: http://niklasbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback