Update

Så nu har jag varit duktig och laddat min kamera! här nedan följer bilder på mina nya skor, älskar verkligen dem där vad säger man typ sneakers? såå otroligt sköna och helt underbara LOVE! sedan min mobil också, är den inte dö cool? =) hihi tycker om den också även då jag inte förstår någe (A)!!



Och till er som inte sätt nya batman filmen SE DEN! helt underbar och alla effekter och handling och allt är bara helt jävla super! älskar den och American History X, mina favoriter såklart!! Sex and the city filmen m¨ste jag dock säga var grymt söt ;) och härlig! Har ju sätt alla avsnitt som säkert 90% av sveriges befolkning också gjort så var man ju tvungen att se filmen, kändes som ett avslut inte sant?

Dock kan jag jubara inte vänta till nästa batman film kommer ut! Kommer dock vara lite tomt efter han heatch hur de nu stavas haha i af ni vet han som råka dö? han var ju grym i filmen och är ju grymt snygg. Undrar dock vem som kommer ta hans plats som "joker" aja återstår att se ;)

Imorgon är de stan såklart! måste ju fira in 08 dagen =) grymt kommer de bli hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback