Bjuder på pics genom åren!



Bild 1, Året var 04, jag var 15 fyllda år
Bild 2, Året var 05, jag var 15 fyllda år
Bild 3, Året var 05, jag var 16 fyllda år


Bild 4, Året var 06, jag var 16 fyllda år
Bild 5, Året var 06, jag var 17 fyllda år
Bild 6, Året var 06, jag var 17 fyllda år


Bild 7, Året var 06, jag var 17 fyllda år 
Bild 8, Året är 08, jag var 18 fyllda år
Bild 9 , Året är 08, Jag är 19 fyllda år!

Insåg nyss att 07 försvann? haha ja det året spenderades med mitt ex Emil och de togs nästintill inte så mycket foton! Kan nog leta upp senare men nu ska jag sova =D Däremot är bilderna i inlägget nedan från 28juli - 4 aug 07!

UPDATE: Grejjen med bild 7 är att den är tagen den 18 september och jag ska precis ut! Shorts och linne samt soligt ute. De var nästintill sommar fortfarande ;) Däremot nu 2 år senare har vi höst redan i Augustis början!

PUSS

Kommentarer
Postat av: N i k l a s

Ser att du varit vacker många år=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback