Vila och jobb!

Lagom trött jag är då! har inte skrivit på länge då de inte har hänt så mkt mer än att jag jobbat å sovit sedan igår vare akuten 12 timmar sedan hem och sova å så jobb idag! ikväll har jag däremot tänkt hitta på något =) vet inte riktigt än vad men lutar åt film i af med och var är dock oklart!

Snart är de dags för ultraljud, bara 17dagar kvar! ska bli så himla skönt att få de bekräftat att min bebis mår utmärkt och i vilken vekca jag är exakt =)

Har ni förslag på fina barnvagnar så tipsa gärna! Jag vet bara att jag vill ha en m. stora hjul då min plutt kmr på vintern!

Bild; jag på födelsedagen(sliten!!!!)




Kommentarer
Postat av: eleonor

gå in på barnfyndet.se , där har de fina :) jag gillar denna bäst: http://www.barnfyndet.se/Media/Filarkiv/Produktbilder/LibroKids/Vagnar/Cango%20Dream/800717%20Dream%20Svart.jpg



:)

2008-08-03 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback