Jag längtar efter dig

Nu ligger min älskling och trycker emot högra sidan. Det måste vara dens huvud, rygg eller rumpa =))



Å så jag längtar!! Det är inte klokt! Om 7 veckor och två dagar ska du komma nu. Men mamma blir bara dunderglad fall du vill komma lite tidigare!

Nu ska jag ner å mysa i soffan igen. Somnade direkt efter idol var ju så himla trött. Funderar fall jag ska ta något att äta innan jag ska sova igen?.. Imorgon blir det ju till att jobba lite för mig. Sedan ska jag nog hem å bara vila. Graviditeten gör mig så himla trött i kroppen speciellt nu när magen blir större å större, jobbigt att bara stå upp =P

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh bebben, fina trosor förresten. Vi får göra något i veckan gumman saknar dig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback