Jobbigt men myspys.

Låg i badet i en hel timme var så himla skönt och avkopplande för att inte tala om VARMT älskar värme hihi

Har även snart tvättat fyra maskiner men än så länge knappt hängt upp två av dem så det återstår samt en dammsugning. Dock är jag inte sådär jätte nogrann å flyttar soffan eftersom den är för tung för mig att dra/putta på.

Mamma hade hittat min julklapp som hon letat efter så mycket också å gissa om jag är spänd på att få veta vad det är? Gisses första julen på länge som jag verkligen är nervös för haha! Men längtar faktiskt och det brukar jag inte göra. Inte så här mycket i af. Någon annan som har sån här dunder jullängtan? =)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Ilona

Jag tar upp pengar på min blogg, att pengar kanske inte gör en så lycklig.

Släng gärna in din åsikt om du har tid :) det tar inte lång tid!

Postat av: anna

hej du har fått en utmårkelse, kolla min blogg

2008-12-15 @ 15:46:50
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg

Ja visst är han som snygg? MUMS:)

2008-12-15 @ 19:37:48
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback