Vädret gör än seg!

Så var jag hemma efter att ha svullat på mcdonalds, gått runt i forum - kom hem med en julklapp!, var det inte jag som var klar?.. Sedan blev det till att handla mat på hemköp vilket nog tog längst tid utav de alla! Men efter mycket klagande om att jag hade ont i varje liten del utav mina ben så var mamma äntligen klar (A) sedan att det kanske var jag som egentligen drog ut på tiden?

Nåja får se hur det blir med att åka till Matilda å dem klockan är ju redan åtta och max går nog och lägger sig tidigt? Får skicka iväg ett mess till Johan å se vad dem tycker =) Annars ska jag nog bara vara hemma och mysa till en film. Man blir så himla trött av detta väder!

Nu ska jag hämta mig ett glas apelsin/äpple/morotsjuice! Vad gör ni ikväll? =)

Kommentarer
Postat av: Gay life in style

Manligt är hett!

Postat av: Anonym

Hej! Trevlig blogg du har! Förresten tycker jag att Olivia och Hedvig är jättefina tjejnamn!



Ha det bra!

2008-12-06 @ 23:57:01
URL: http://stiftsemlan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett helkul ställe! Komigen, var med du också! :-)

2008-12-07 @ 14:52:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback