20 min sömn och Silja line!


God kväll alla glada =) och mindre glada(?) haha i af! Åkte som sagt båt idag även fast det känns som igår då jag totalt däckade direkt när jag kom hem! 04.30 ringde klockan imorse och senast jag kollade på klockan i panik om att kunna sova alls var den run 04.00 .. mindre kul men det var bara att ta sig upp!

Lik som ett spöke möter mamam och jag upp vårt sällskap som bestod av två vänner till mamma och dess döttrar, kännt dem väldans länge så döttrarna är med andra ord mina vänner!

Väl äntligen på båten åt vi frulle som ledde till kortspel och en massa skitsnack! Sen var det mumsig lunch och ännu mer kort =)) kom som vanligt hem men NADA till mig själv haha! fick bli godis till brodern istället ;)






Nej nu ska jag sova :) eller förhoppningsvist. Blir arbetsförmedlingen tidigt imorgon för min del! =D

Kommentarer
Postat av: V

det ser mysigt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback