Blommor och barnvagnar!

Så var jag äntligen hemma! Idag vaknade jag sent riktigt skönt! bortsett från att min bror tappat nyklarna och ringde självklart och väckte mig vid 4 kvisten.

Vid ett åkte jag och mamma iväg till farsta för att köpa blommor. Hittade endast rosor så var att åka vidare till haninge - bauhouse! Innan bauhouse svängde vi förbi Babyplanet eller vad det hette och jag såg tre super fina barnvagnar, men tänker dock inte bestämma mig än så :P Sedan när vi gått runt på bauhouse i EVIGHETER så åkte vi istället till nästa blommsak där vi hittade restrerande blommor =D

Väl hemma var det duschen som locka för att sedan springa iväg till spånga. Trevligt hade vi förutom himla människor  som itne är frrån stockholm och pratar illa om oss framför mig, gud så jag blir arg!! haha jag älskar stockholm, nu var det officiellt!

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: haha tack ska du ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback