God(?) morgon!

"Stefan ska du också upp, eller är det bara torkel.. ? OJ TORKEL FAN SHIT! TORKEL ÄR DU VAKEN? VAKNA DÅ VAKNA! Men stefan han är i köket jag tror inte han hör dig." Efter detta ytterst älskade samtal så följer "Skynda dig Gunvor! Vi måste gå, hallå SKYNDA sa jag .. jaja tack i af där vaknade jag pigg som en mört 08.15!!!

Efter det tyckte jag att mat lät lockande. Men hatar att göra frukost så tråkigt och aa.. tråkigt! Så jag gör ris. Sköljer av riset och lägger på ett lock för att låta vattnet koka upp och väntar .... väntar ... väntar SHIT RISET! och möts utav illaluktande rök i hallen och hela köket YES för jag kan verkligen göra ris? nej nej får bli att fråga mamma om pengar å käka något ute för jag är hungrig jätte hungrig!

Men lagom rolig morgon har man i af haft samtidigt som man drömt mardrömmar om blodproven idag! Klockan kvart över fyra blir det iväg till barnmorskan för att se så allt är bra med Saken! 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback