Godmorgon!

Är det inet lite mysigt när det regnar? Plus att då hinner jag med det jag skulle gjort innan helgen, alltså tvätta och städa.. hehe! Hade inte sån lust när solen sken och badet locka precis :)

Mer om mig själv till nya läsare! Jag är snart 19år och väntar mitt första barn som beräknas komma i slutet av januari. Fritiden spenderas till vänner och familjen som beror av mamma och bror. Annars gör jag inte så mycket. Fråga gärna om det är något ni undrar =) Och glöm inte bort namnförslagen! haha

Igår må jag säga var en riktigt trevlig kväll! Träffade några vänner som man inte träffat på jättelänge så var riktigt mys att se dem :)

Bjuder nu på några gamla bilder! haha smått roligt =)
 



vinter 04
vinter 05
juni 05
sommar 05
juni 06
september 06

Kommentarer
Postat av: -

Hej hej,

har du ingen pojkvän?

Vem e pappan till ditt barn :)

kram

2008-07-07 @ 13:45:24
Postat av: eleonor

aaaah! du ar för javla hemsk nar det galler bılder.. du kunde ınte valt nagot vackrare? :(

2008-07-07 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback