I'm cool, r´ you?

Så har även jag fångats av den storslagna sex and the city filmen I'm like inlove in love!!! den var grymt bra och en riktig tårdrypare! Innan bion var de en lååång promenad då vi skulle kolla in lite second hand butiker men insåg snart att de var stängt!

Mer idag så har jag bokat en resa!! UNDERBART älskar sånna här oförberedda saker smaskens =) Blir till att åka med Sofia, hennes mamma å nya pojke ;) sedan Maria. Lovely <3 En vecka till Spanien - Alicante, sol bad å en massa sevärdigheter.

Nu roppar sängen här bakom a.k.a soffan (A)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Benidorm faktiskt ;)

Ska bli så KUL!

Postat av: Mickis

Men ärligt, det är sjukt avd folk lägger sig i. Att människor som står nära mig kan kommentera till MIG, det kan jag ta. Men när folk som inte känner mig ordentligt går och snackar bakom ryggen, då jävlar:|



Lycka till med bebben iaf= )

Kramkram

2008-07-20 @ 14:25:59
URL: http://mickispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback