Jobb följt av god mat och glada miner!

Så kom jag hem för en stund sedan! Har jobbat även idag det är faktiskt riktigt kul det ringer hemskt trevliga människor emot min förvåning då. Efter det följde god middag på mongolisk restaurang där dock colan var väldigt avslagen å jag är dunder sugen på cola så blir nog de första jag får köpa imorgon bitti!

Runt bordet satt riktigt trevliga prickar var längesen jag träffade allihopa men Maria tog ju priset då vi inte träffats och umgåtts på ett par år nu. Så var hemskt trevligt träffa alla i af. Imorgon ska jobba som vanligt känner jag nu haha men efter de är jag bort bjuden till Madde på middag! älskar hennes pappas mat MUMS=D

Efter det ska Maria ha inflyttningsfest som jag bara måste gå på! Jätte kul att träfffa dem igen alltid så söta å glada =))

Men känner annars att mitt liv står ganska stilla nu när jag börjat jobba igen. Blir jobb, träffa vänner å aa sova när jag kan! Och har som vanligt inga bilder att bjuda på då kameran låg i botten av väskan hela kvällen,.. ovanligt? haha!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback