Kreditors kundtjänst på morgonkvisten!

Åååh så jag är irreterad men efter en sådär 5 mail och 2 samtal till kreditor så skulle de ännu en gång skicka mitt avtal som jag ska skriva under samt efter det skicka min räkning som jag väntar på i 2 månader .. SEGT!! eller min och min inte ens jag som ska betala den utan bara jag som får skit för de om den inte betalas :P haha så nu var jag sur när jag ringde! Men de löste sig, sa hon i af ..

Mer än så har mitt natt varit ganska ostörd vaknade vid 4 tiden av ett sms LITE otippat kanske? Fast jag vägrade såklart svara och gick upp på toa istället sedan sov!

Mer om min hemskt dåliga morgon så såg jag att mina pengar som jag FORTFARANDE väntar på ej har kommit så nu börjar jag bli arg med andra ord! Innan var det mest irreterande att inte se de på kontot men nu är jag bara arg.. usch vilken morgon!

Nej inge mer negativa vibbar! Igår träffade jag Afrodite på en fika i medis, såklart gamla heliga stället La vance. Såhär såg vi ut hösten 2004 ;D



Och de här är oss från 2008!


Nu ska jag till stan för att kolla barnvagn! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback