Mord VS Blommor!

Åååå jag är så ARG så det finns itne!! jag har inget tålamod för något sånt här. Vill bara skrika ut till världen hur jävla värdelös och blåst du är!! Men de är lungt vissa av oss kan ju visa lite mognad i af!!

Till roligare saker ... idag har de bara hänt stört trista saker.. kanske? Var på arbetsförmedlingen i hela tre timmar kul? nej !! Men hittade dock under tiden två söta baslinnen. Sedan blev det sängen när ajg äntligen kom hem. Och nu sitter jag här, nära nog att begå mord för jag är så arg! och ja hoppas FRA eller fan de heter tycker om att läsa min blogg nu också när ett av dess sök ord dök upp ;) mohaha!

Hoppas ni har det trevligare än mig =) nu ska jag plantera blommor så att de inte dör.. för jag är ju egentligen snäll?

Kommentarer
Postat av: jennifer

ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback