Nytt jobb, nya möjligheter!

Sesååå =) Gårdagen blev ju pannkaka ända tills jag väl kom iväg haha! Blev en tripp till stan, nervös som jag redan var för de blodprov jag skulle ta så hände både de ena och andra. Väl i stan hittade jag ett par helt UNDERBARA skor och sedan ett ytterligare par men ja eftersom att min plånbok känns helt tom (även fast jag har utlånat X antal tusen) så motstod jag faktiskt.

Väl i af påväg till sjukan ringer de från Uniflex "vi har ett jobb till dig, sugen?" nja kanske inte använde de orden men absofuckinglut att jag vill ha jobb! Kundservice å lalla hela dagarna? ja tack! Så var där på utbildning fårn 08-20 idag lite segt å jag är typ DÖD men de vare värt. Får ju penagr ;) hihi!!

Men ska som sagt upp och jobba då imorgon =D 10 - 20 så måste nog sova.

Kram på er !


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till jobbet babe!!

saknar dig knäppo!

Postat av: Maria

GRATIIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D <3

2008-07-23 @ 18:24:45
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback