Så var man 19 och ett år klokare(?)

Nja vet inte hur väl klokare stämmer in men kanske något ;) Så i af första riktiga dagen på jobbet gick mot mina förväntningar riktigt bra! Man lärde sig snabbt när man var tvungen att leta själv å trixa men de gick bra. Hade även bara 1 skrikig kund, tycker jag var bra? trodde alla ringde in å skrek haha men hade väl fel ;)

Mer idag så tycker jag bara att min mage växt :O bara under  dagen haha! lite knasigt men den känns mkt större nu än igår men antar att min lilla Sak i magen vill börja ta plats nu när de är dags att bara växa =) den har ju utvecklats klart nu så om 6 månader kommer Saken. Spännande de kan bli =)) hihi

Nej ska upp runt halv 8 så sängen lockar nu! Fast skulle dock vara mycket mysigare om man var kär alltså sådär riktigt ny kär och låg brevid just den där snubben å ni vet när man vill men inte kan sova för man inte kan sluta kolla på honom? Aww va jag älskar den känslan dock var det typ ett och ett halvt år sedan jag kände så där men aa de slutar ju ganska snabbt också haha!

God natt!

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Joooorå men jag och Maria åker ju imorgon... En kväll kvar innan dess alltså. What do you have in mind?



PUSS.

Postat av: Maria

snackar ni utan mig :O men töntar bestäm nått och sen låt kusinen ringa mig :D

2008-07-24 @ 14:53:10
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Granis

hahah du tycker nog det ;) men sånna fall är det inte mig du kollar på om du kollar på något sött haha. du har min msn om du vill snacka mer..

2008-07-24 @ 18:29:12
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback