Second hand shopping!

Nu ska jag strax trippa iväg för att åka å shoppa på second hand! Förväntar mig i af att hitta en väska. Det borde inte vara så svårt, eller hur? Och eftersom att jag åker med sofia så blir det nog en del kort jag kan bjuda på sen ;) sjävl är jag såååå dålig på att fota bra ;D haha förstår mig inte ens på min kamera mer än hur man tar ett foto =D

Igår var det liverpool igen å jag vann ;) hihi första omgången blev det dock en stor förlust för mgi (A) å jag är en GRYMT dålig förlorare.

Och nej jag och Nadim - pappan är inte tillsammans. Han finns inte i mitt liv mer än att han kommer att vara pappa till mitt barn.

Nu fick jag hemskt brottom också ;D haha! PUSS och god morgon för er som nyss vaknat :))


Kommentarer
Postat av: -

Ett namnförslag jag tycker är fint är Gabriella

2008-07-08 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback