Sol, bad och shopping!

Fick hem Halens höst katalog, snacka om att jag är glad! haha hittade en jätte söt.. hmm vad ska man kalla den typ kofta kanske? Sedan tre par skor. Fast jag beställde fyra för jag kunde inte välja mellan två par stövlar så beställde båda så får vi se om de är något för mig =D

Mer idag så åkte jag tillsammans med Sofia till eriksdalsbadet =)) riktigt skönt att vara ute lite i solen eller vad tycker ni? Imorgon ska vi också sola å bada =D fast då på flaten, mysigt värre! Så blir att promenera till flaten tar väl 20 - 30 min och när vi kommer hem ska vi även cykla till farsta! Gud vad mycket kondition jag kommer att få :)


 dgdsfsafsskostövelrund

Beställde grön, lila och svart koft/tunika någonting :P haha! blev helt kär :) Sedan är inet skorna helt lovely? Me like ;)


Kommentarer
Postat av: Favorit-Liza

Jättesöt har också beställt en vilken färg blev det för dig, blir ju perfekt även sedan om du väntar en liten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback