25 mars, vila i frid morfar <3

Går inte en dag utan att jag tänker på dig, du var världens bästa. En så fin person som bara ja fanns. Minns ditt leende som att du stod framför mig nu och log, det fanns inget som värmde mer. När du satt på landet och läste din tidning och drack morgonkaffet och jag kom ut springande och bara börja prata så att du inte kunde läsa haha! Gud så du skratta :P och log.

Jag saknar dig och lova mig att vi ses sen? Kollar upp mot himlen och vet att du ser ner. Jag lovar att avsluta detta för dig och för mig. Och jag lovar att leva mitt liv, ut och resa och ha jätte kul! Så kan vi sitta och prata om hur alla världsdelar såg ut och jämföra? tror inte att det var likadant på din tid ;) haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback