Hoho =D

Hejsan!

image245Mår ni bra? Det gör i af jag. Även fast jag missade skolan idag.. försov mig alldeles för länge. Jag vet har inte ens tre månader kvar eller ens tre månader på mig att bara ta igen alltihopa men jag ska lyckas :)) lovade morfar att ni vet "stay in school" yeye,. Jag ska lyckas :) jag lovar ;)

Annars så fyllde Jessica 18 igår =D så det firades ju självklart. Eller ltie smått i af =D ska fira mer nästa helg för hon ska nämligen till Örebro denna :) Själv så har vi distriktsmöte på fredag med jobbet men jag har faktiskt tänkt tare lungt även fast vi har fri bar då. Måste faktiskt plugga hur mycket som helst. Funderar nämligen på att skriva klart kapitel 7 i matten så har jag bara 8 å 9 kvar =D så är den av tentad på 3 veckor i af

Så har ni gjort idag då? Jag har som sagt sovit duschat och ätit en massa :) ska träffa N senare ikväll kanske borde plugga nu då eller nått? hmm de tål att tänkas på är faktiskt trött och har resurs imorgon där jag får tid till att göra rester i skolan med lärare närvarande (A) hihi





Jessica 18 år nu =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback