packat och klart!?

Neej inte på långa vägar! haha allt ligger just nu i en stor hög i vardasrummet =D men packat bra har jag fan gjort!! har inte ens med mig extra ombyte för kvällen!! så de så =D bara till imorn såklarT :) mjukis å tofflor. Sen jeans för hemgången då:) hihi

Jag funderar på fall  man ska ha med sig en två liters flaska m. vatten? dem kansek inte har gott vatten i kranen och tänk när man är bakis?... hmm.. i af får se om jag minns de sen :D hihi Nu är ju klockan runt 3 å jag ska åka in runt 6 för jag ska till apoteket och möta allihopa runt 7! Kuuul att åka in till stan i klänning och pumps själv en onsdag mitt på dagen haha :D men äääcsh löser sig visst?

Eftersom att jag ska å¨ka om tre timmar kanske jag borde göra allting klart?.. kan tänkas på :D men har världens fucking mensvärk som vägrar försvinna gör STÖRT ont har inte kunnat sova eller någonting :( jag ska inte ens ha mens jag äter ju fan piller! haha

ha en trevlig dag kväll och natt och morgondag för de tänker jag ha =D ska sitta å pussa på min baby hela tiden hihi =D förutom när jag äter ska äta maaaaaaassa food :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback