Studentmössan ffs!

Fick min mössa igår superfin ;) hihi och man känenr hur pressen ökar :O orkar inte med skolan! USCH 2 och en halv månad kvar sen heeeej då :D hihi men mycket att fixa till dess.. närmare bestämt 28 uppgifter och 13 prov.. usch men men har ju tre dagar i veckan i skolan som vi gör rester på så de löser sig visst ;) hihi

Så imorgon var det äntligen fredag!! NICE =D Ska inte göra så mycket mer än skolan mellan 1 å 3 (rester..) efter det ska jag till nadim :) saknat min baby!!! Sen är de lördag och jobbar från typ 13 - 01 får se när jag blir klar :) efter det blir de att träffa min baby igen sen soova hela söndagen =D eller ja jag vet ska plugga haha! men kan ju låtsas ;)

sen är de bara tre dagar i skolan :D sen sandviken! torsdag till söndag :) mysigt värre! Och efter de är de jobb på måndagen. . mindre kul. Tisdagen är morfars begraving och angående de så¨är det väl väldigt mycket blandade känslor. Finns en del i min släkt som jag hoppas för deras skull att de inte sätter sin fot dära. I af till roligare saker på onsdagen åker vi på kryssning 24 timmars =D fett nice!! blir nadim å några därifrån sen millan å dem =)) fatta att jag å millan kommer röjja ;) hihi bääästa <333

Nej tillbaka till plugget först och främst ska jag byta plats på datorn så att min rygg inte kollapsar =) sedan sätta igång. typ skriva klart projektet och historian?.. hmm

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback