sweetest...

Hejsan!

Så var det helg, har ni några planer? Det har inte jag eller jo egentligen haha! Men jag är ju så dålig på att hålla mina planer så lättast är väl att inte planera I guess ;) Ikväll blir det i af till att jobba mellan 4 och 8 sen ska jag träffa millan! Hoppas jag i af =D hihi Imorgon ska jag sovaaaa =D hihi nej men tare lungt i af hjälpa mamma med att städa lite kansek? sedan iväg och jobba vid 5 till 8 efter det ska jag träffa Nadim :) Och innan man vet ordet av de så är helgen över och söndagen blir till att försöka plugga i af! =D tänkte köra klart matten där nämligen.. typ? :) sen äre skola måndag och helvettet börjar igen! haha orkar inte men snart äre över inte ens tre månader kvar =D yeah (H)

Nu borde jag kansek fixa mig? ska gå om 10 minuter haha! Men som vanligt är jag lite små seg (A)

Hoppas ni får en fin helg =D jag menar den börjar ju super med vårvädret ;) till skillnad från onsdags natt vilket jävla väder! USCH tyckte inte om =D

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback