Fin fina grejjor!


150:-   190:-   199:-
 
209:-   349:-   349:-


440:-   449:-   999:-

 
1299:-   1469:-

Allting kommer härifrån. Tycker dem har fina saker men det är ju märken vilket jag inte planerar att klä mitt barn i då dem växer som ogräs haha och då kommer min ekonomi inte gå så bra när jag väl flyttar hemifrån. Så likabra att inte vänja sig vid att klä min älskling i märken utan mer i saker som faktiskt inte ruinerar än! Dock ska min älskling få det bästa och fina kläder men fina kläder är inte alltid märken. Dock är åkpåsarna samma pris som överallt, vilken tycker ni är finast?

Den som är vit ska jag isåfall köpa i mörkbrunt. Men den verkar inte så varm.. Men annars vill jag ha något i stil med den rosa fast blir ingen rosa =P haha även om jag skulle vilja så skulle det skära sig tillsammans med det blåa.

Overallen för knappt 1500 är däremot to die for. Så jävla snygg! Men ja, armani vilket vi ser på priset ;) hihi!

Blöjpåsen ska jag däremot köpa =) Den är både praktisk och blir lite "finare" att ha den hängandes än att en blöjpåse står rakt upp och ner i badrummet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback