"bara" virus..

Hej alla sötnosar =)) idag mår jag ännu sämre men nu hoppas jag att jag är på topp på sjukdomen och att det endast kan bli bättre! Var hos läkaren nyligen som sa att det var ett virus .. men får se var på farstas närakut och dem är lite som de är. Så är jag fortfarande sjuk till helgen går jag till min vanliga läkare nedanför mig som för det första får sjukskriva mig men sedna kolla ordentligt vad felet är.

Nåja hopp i säng för min del igen :) mammas väninna kommer strax över så de ska sitta tsm med mig inne i vardagsrummet å fika så jag också får ta del av allt skvaller (A) Sover ju i soffan .. som vanligt? nej men världens skönaste!!

Hoppas ni mår bättre än mig, god natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha:D Tror vi gick i 7an och skulle börja 8an;) länge sen alltså haha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback