Blir så himla trött

Alltså en del personer vet tydligen inte vad mognad eller uppfostran betyder. Nåja blev inte att mitt ex (pappan) kom förbi med mina skor då han för att skriva exakt "du får dina saker när du pratar med mig". Jo intressant då det ja nu vill inte jag gå in på exakt allt men han betedde sig rent ut sagt som världens idiot. Men nu har han tagit sin sista jävla chans! Bad idioten att dra rakt åt helvette så la jag på telefonen.

Så jag blir helt ensamstående. Alltså innan visste jag att jag skulle vara ensamstående men trodde ändå att han ville vara delaktig till viss del och i af träffa sitt barn. Men har fått det bevisat ännu en gång att de inte kommer hända. Men vi kommer klara oss alldeles galant utan honom, ellerhur älskling? =) Och jag tänker bli världens bästa mamma så det så!

För att bryta den tråkiga texten, Oktober pics -



Å så himla klockrent, här har vi oktober 07 haha! Gud så jag är röksugen men hållt upp nu i 24 veckor snart, duktiga melle japp japp! (fick ju reda på att jag var gravid v.3 så tog mig en vecka att sluta helt. Barnet har dock inte blivit påverkad något utav det jag rökte under denna vecka)

Kommentarer
Postat av: erika

ja precis!

okej, hoppas det går bra och så då emelie! :)

kram

Postat av: BuyorSell

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-07 @ 18:44:43
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fan jag ska åka förbi nån dag när du jobbar och så vet du ej vem jag är :D



Du kan omöjligt vara latare än mig, det går inte! Men alltså , står du tex aldrig i typ själva köket?



Kan du presentera mig för din kompis? :p haha



Kram

2008-11-07 @ 20:10:42
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/
Postat av: erika

jaa verkligen bra emelie! åh ska du jobba på idol? min dröm är att få jobba bakom kulisserna med något typ idol eller nått! vad ska du göra då? ;DD

2008-11-07 @ 21:49:41
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kommer verkligen bli världens bästa mamma:D <3<3

Så länge du lär ungen liverpool så fort som möjligt :D

2008-11-07 @ 21:56:43
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback