Brumm Brumm!!

Blev inget brummande igår så ska ut nu =)) Sov väldans länge idag för att vara "nya" mig =P gamla mig hade nog velat sova till tolv. Men nu vakna jag vid halv 11 vilket är sent enligt "nya" mig. Hur som så har jag inte hunnit med så mycket förutom att gå till affären, tvätta, hänga tvätt och vika tvätt =) å så nu köra bil sen förbi Farsta och köpa en adventljusstake då vår var sönder.. samt byta en julklapp mot en annan =P

Efter Farsta tänkte jag damsuga då hon från tidningen Vice kommer hit för intervju samt att det behövs en dammsugning! haha var ju brodern min som dammsög senast för någon dag sedan men ja jag är väl lite pedant =)

Igår var jag hemma med Maria och kollade på första Pirates filmen! Johnny depp är ju bara fööör snygg!! =D Men det var trevlans! Kvällen vet jag dock inte vad den har att erbjuda, förslag kanske?=))

Imorgon går jag in i v.31 alltså bara 9 veckor kvar tills min älskling kommer och 8 jobbveckor kvar. Känns grymt skönt! Sedan blir jag mammaledig i 18 månader - dagvänner söker! haha

Kommentarer
Postat av: Michaela

JUSTE! jag glömmer jämt det! Vad skrev du? :p puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback