Brumm brumm!

FINEALLY!! ska ut å med mamma å lilla ru för att köra lite bil ;D hihi önska mig lycka till då det ligger flera decimeter med snö på parkeringen vi ska till. Men men ska ju bara lära mig grunderna i dag så några krockar lär vi ju inte åka på!

Annars har jag legat i sängen extremt hela dagen! Mår som sagt inte helt på topp än men hoppas att det förändras tills imorgon då jobbet börjar igen som vanligt. Bara 9 jobbveckor kvar - grymt skönt! Och alltså 10 veckor tills min älskling kommer. Jag tror att det är en kille och har trott det ända sen början så förstå vilken chock det kommer att bli ifall det är en tjej? Förresten så är mina namn nere på noll igen. Eller jag har några som ligger i luften men inget jag fastnat för. Vad tycker ni?


Här är h*n i v. 18 (17+2)

Kommentarer
Postat av: Guldmedalj

Om det blir en tjej så är sagonamn så himlans fina! Typ Fiona, Esmerallda osv. Men det blir lite knäppt och döpa henne till det om det skulle bli en hon. Men det är alltid lite inspiration :)

Postat av: Michaela

Åh min bebis :D ick det bra att köpa älsk?

2008-11-24 @ 14:31:03
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback