Dagen

Var jobb som vanligt dock bara fram tills klockan ett då jag hade tid hos Barnmorskan klockan två =) Gick jätte bra där och alla mina värden var lika bra som vanligt (A) Fick även tillbaka provresultatet där även de bara visade dunder resultat vilket kändes bra! Haha även om jag vet att de jag har haft sex med inte lider av exempelvist HIV så klar man blir lite nervo men jag var frisk =D

Hörde även hjärtljuden igen vilket alltid känns helt underbart att höra man blir helt lugn då =) Så det är väldans mysigt! Är det någon som vet när man har ultraljud igen förresten? För man har väl fler vill ju se min lilla älskling!

Dock mindre än tre månader kvar nu =) skönt det och bara 52 arbetsdagar kvar och 87 dagar tills min älskling kommer.


Jag 11år efter idrotten hemma hos Lisette


Kommentarer
Postat av: Maria

thank you darling <3

87 ? nej det ska vara 81 dagar hade vi ju kommit fram till :O kom igen melle ge inte upp nu, ungen ska ut tidigt :D:P <3

Postat av: Maria

jaa men om du intalar dig själv att den ska komma om 87 dagar och får alla andra att tro det, då kommer den också tro det tillslut, den har stoora öron

2008-11-12 @ 22:00:58
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback