Enjoy

Tog denna "erkänna lista" från Lizzans blogg!

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Svar:
 Nej det skulle aldrig falla mig in att förvirra en annan människa så mycket.

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Svar:
Nej gud nej! Vi är nog lite för ärliga mot varandra haha

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Svar:
Nej men jag har kysst en person som hade pojkvän/flickvän

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Svar:
Ja vilket jag aldrig skulle göra om då det inte finns något jag ångrat så mycket.

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar:
Nej

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar:
Nej. Handlar det dock om en person man inte tycker om kan det ju hända att allting som den gjort låter värre än det jag själv gjort eftersom att jag berättar ur mitt perspektiv. Men tror det är mer undermedvetet och inget man tänker på i stundens hetta.

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Svar:
 Har ingen för tillfället men det fanns en del man tyckte mindre om och en del man tyckte bättre om. Men man kan inte gilla alla människor!

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar:
Nej och skulle aldrig göra.

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar:
Tråkigt nog har jag ju det. Men inget jag ångrar dock.

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar:
Alltså i mitt första förhållande ansåg jag oss som lika. Eller jag älskade ju verkligen hans hundögon och de lockiga håret! Dock i mitt andra förhållande så ansåg jag mig som "den snygga". Bland mina vänner så är alla dö snygga på sina olika sätt ;)

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar:
Jag vet inte. Alltså Nadim gick upp i vikt vilket jag la märke till väldans snabbt och försökte få honom att träna mer och äta hälsosamt men tillslut ger man upp och då blir förhållande lidande. Sedan fanns det även fler faktorer till varför jag bröt med honom men att han gick upp i vikt var faktiskt en av anledningarna och att jag inte stod ut med att vänta tills han skulle gått ner i vikt igen var väl för att jag framförallt inte älskade honom. Sedan fanns det som sagt andra faktorer som spelade in i varför jag gjorde slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback