Första advent

Blev ingen körning idag då jag la mig i soffan å slumra till men skönt var det måste jag säga! Var helt slut i hela kroppen och är fortfarande dundertrött men ska hålla mig uppe så att jag kan sova ikväll också =) Imorgon ska jag inte upp förän halv 8 så jävla skönt! Ska börja jobba 09 - 16 eller kanske till 15. Inte riktigt bestämt mig än men jag orkar inte jobba allt för mycket. Just nu jobbar jag enbart för att ha något att göra om dagarna så att jag nite bara sitter hemma och rullar tummarna men får se där efter jul om det blir jobbigare så slutar jag nog.. men ja återstår att se =) Jag har faktiskt gått upp dryga 7kg vilket man känner när man står upp och jobbar dryga 7 -8 timmar varje vardag =P

Första advent idag också =) ingen skillnad direkt haha förutom att man egentligen ska tända ett ljus. Men det överlåter jag faktiskt till mamma då jag vägrar öppna påsen som vi fick med mossa för någon vecka sedan då det låg ett kryp där! Och jag är livrädd för kryp (A) haha Fast den har iförsig legat på balkongen ett tag nu så ..



Vad är det bästa med julen tycker ni? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback