God kväll!

Gud inte skrivit på hela dagen men har varit HELT slut! Blev jobb 7- 13, fick sluta två timmar tidigare vilket jag absolut inte tackar nej till efter en sömnlös natt! Väl hemma la jag i en tvättmaskin och la mig sedan ner för att ta en powernap som råkade bli 1,5 timme! haha så vakna lite halv stressad men nu är jag klar och ska inte gå förän om en kvart =))

Har på mig en blå sidenliknande tröjja och en svart hög kjol från Gina tror ni vet vilka ;) haha! Sedan svarta strumpbyxor och ett bar pumps. Struntar i ifall jag får jätte ont i höfterna och inte kan gå jag SKA ha högklackat så det så! haha

Men kom på att jag kanske bör röra mig lite tidigare mot tunnelbanan då det tar längre tid för mig att gå i högklackat nu när jag får så ont (A) haha men bilder kommer senare ska inte glömma kameran.

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback