Helgen

Denna helg har jag hunnit med en massa! Och redan imorgon är det tillbaka på jobbet och sedan kommer helgen lika fort och då blir det storstädning inklusive rensning på vinden! Lagom mysigt =) gud så roliga saker man kommer att hitta.

-   Besökt piloten med Maria, hon fick för första gången känna min bebis sparka vilket hon tyckte var mys =)

-   Som en väckarklocka har min älskling väckt mig klockan 9 på morgonen

-   Diskat och småplockat hemma

-   Åkt till Ikea, Mio möbler, Stalands samt jysk för att hitta saker åt mormor, totalt 6 timmar i letande och ytterligare 6 timmar till möblering och ihopsättning av alltihopa!

-   Shoppat morgonrock, pyjamas samt julgardiner åt mormor.

  Skällt ut min moster samt slängt på luren och skakat av ilska

-   Kopplat in nya lampan (bild kmr senare)

-   Öppnat sparkonto hos Ikanobanken
  Hälsat på mormor

Hunnit med rätt mycket va? =) Slitsamm men trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback