Lite julfint och en massa foton!

Kvällen igår ledde till städning samt att jag julpynta mini lite! Blev julgardiner, stjärna och adventsljusstake i fönstret. Riktigt mysigt måste jag påstå ;) Sedan blev det snabbt ner på piloten för att ta ett parti spel med gamlingarna men jag var så grymt trött så drack bara min iskalla cola m. citron och massa is sen gick jag hemmåt =)



Nu har Maja, en frilandsfotograf som ska göra något om ungagravida till tidningen Vice gått! Riktigt trevlig tjej och jag hoppas att hon fick några bra bilder utav de 250 hon tog haha! Jag är nog den sämsta modellen som existerar då jag inte kör på eget initiativ utan endast lyssnar på fotografen. Men men efter att hon varit här i två timmar kände hon sig nöjd.
 
Hon kommer skicka hem bilderna till mig alltså drygt 10 - 20 stycken som vart bra så ni får också ta del av dem sen ;D även fast jag nog ser ut som en knasboll haha!  (A) Men blir nog jätte bra =)

Idag blir det att köra bil =D å så hälsa på mormor tror jag. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och glo på tv en stund är så himlans trött. Gick faktiskt upp vid 8 snåret imorse =))

Vad ska ni göra idag? =) kramar!


Kommentarer
Postat av: lejla

haha ja shit det vore kul o se, lika mkt som hemskt antagligen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback