Lugn fredag är inte allt för ovanligt?

Lite paff över att du sofia tkr att leguanen var läskig :| du har ju träffat mina förra underbara söta ödlor! Tänk på att dem ödlorna åt levande syrsor leguaner är veganer (A) hihi

Kom hem för någon timme sedan men har diskat, tvättat, sorterat mer tvätt och de var nog allt! även glott på tv lite men fick så himla ont i höften av att ligga på de sätte jag låg å tog mig allt för lång tid att ta mig upp så jag orkade inte lägga mig på något annat sätt heller haha =D

Ikväll ska jag umgås med Maria, vad vi ska hitta på vet jag inte? Blir nog ner till piloten känns som att jag spenderar mer och mer tid där vilket är öhm.. oroväckande? haha nej men alla vill bara ut på krogen eller iväg å festa osv vilket jag verkligen inte har lust med. Man känner bara hur alla kollar på än och försöker viska fram till kompisen brevid "är hon gravid" etc BLÄ ja jag är gravid ställ er upp å fråga istället så jävla läskig är jag inte (A) haha!

Vad ska ni göra i helgen? =) kramar!

Kommentarer
Postat av: Maria

du kan vara riktigt läskig melle...:(:P :D

Postat av: fia

Hahahhahhaa

2008-11-25 @ 12:52:14
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback