Make me better

Sjukling - ja jag är nog sjuk! Känner mig inte alls frisk än. Kroppen orkar ju knappt med en heldag ute .. Visst kan det vara så att graviditeten gör mig hemskt trött också men inte såhär trött. Sedan har jag ju ont i hela mig också å på det nästäppa och för att inte tala om seghet!



Nu ska jag lägga mig i sängen igen där jag spenderat min kväll sovandes. Som sagt - dead! Imorgon blir det till att gå till affären direkt på morgonen för att köpa ingefära té. Det hjälper mer än man tror och är dessutom dundergott!


Ska ju även köra bil imorgon =D Ska bli så himla kul! Hoppas ni har haft en trevlig helg och att även söndagen har något att erbjuda.

God natt

Kommentarer
Postat av: Guldmedalj

Tjena! Jo det har jag nog! Men mina pengar är ju slut nu :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback