Med ett skratt

SÖKES
Du ska vara i min smak gällande utseendet. Ganska svårt att förklara är du charmig och tränad så har du kommit en bit i af. Andra krav såsom körkort, en stabil ekonomi, resplaner (inte allt för lång!) samt över 20år ligger högst upp på listan. Sedan har jag självklart fler krav som jag inte på just nu men de som står där uppe är viktigare än något annat! Sedan har jag en massa personlighetskrav såsom att man itne får vara för svartsjuk, för efterhängstlen etc som även de hamnar som måste krav.

Just det ser helst att du är svensk, vilket egentligen inte är okej att skriva ;) å missförstå mig inte har massa killkompisar som är från andra kulturer och dem tycker jag dunder bra om men den jag ska vara med ska vara svensk. Helt utan anledning.

Och ja detta är väl inte allt för seriöst heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback