När verklighet blir till dröm

God morgon kanske vi kan börja med! Eller nu är det snart eftermiddag men för mig som legat å dragit mig i sängen sen Lisette väckte mig vid 10 och efter det stått och lagat mat så är det ju nästintill morgon fortfarande (A) En hemlighet om mig är nämligen att jag inte tycker om frukost .. ja jag vet knasigt men de är faktiskt inte så gott! Eller jo hos E var det gått men då fick jag det serverat =) och under sommaren tog man med sig krubb ut då han hade en tendens att lyckas dra iväg mig på promenader. Men det var mysigt de =) så jag klagar absolut inte!

Har gjort pasta med ungsbakad falukorv =) Ska bli mumsigt hihi men falukorven är inte klar... tar lång tid de där? Aldrig gjort det själv men de lär ju bli skitbra, ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback