Nörd?

Jag älskar spel. Tv-spel i mångfald och ni har charmat mig! Har varit likadan sen jag var, ja nyfödd? Haha kanske beror på att jag växt upp med tre grabbar? Kul är det i af men vårat nintendo 64 som jag anser är det bästa och roligaste har försvunnit det är spårlöst borta. Har tagit mig friheten att då önska mig detta i julklapp är jag inte allt för fantastisk? =D

Mamma blev glad och bror min ja det var väl mest hans idé (A) haha men ändå. Så julafton kommer bli att spendera framför tv:n med mitt ny-gamla spel i flera timmar =D

Do u get the feeling?



PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

ååå jag älskade nitendo 64 <3

Postat av: fia

Jag med! Och jag slår er så hårt i Mario Kart ;D

2008-11-22 @ 14:37:24
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback