Nyårklipp

Visst ären dö snygg? =)) Men vet inte om jag kan ha den.. alltså om det är snyggt nu när jag är gravid. Men kan ju beställa och typ skicka tillbaka iförsig. Men hade tänkt ha den på nyår och det är ju i af 2 månader dit så har ju lite tid att tänka ;)

Mitt liv står helt stilla just nu. Och ännu mer stilla nu när jag inte ens kan jobba. Gud vad jag avskyr att vara sjuk! Och att det tar så lång tid att få mitt körkortstillstånd. Jag vill jobba och ut på vägarna haha!

En rolig sak är i af att min mormor har fått plats på stora sköndal =) ÄNTLIGEN nej men ska bli ruggigt skönt faktiskt! Då kan ju även jag och hon få tillbaka den där bra kontakten vi hade och så att det inte är som nu att vi går varandra på nerverna bara =) riktigt najs. Dagens höjdpunkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback